ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ηπειρωτικές περιοχές με όριο στα Βόρεια (Οινόφυτα-Δήλεσι) & Δυτικά (Ελευσίνα – Μάνδρα). 

Αναλαμβάνουμε την αποστολή των προϊόντων σας με αυτοκίνητα της εταιρίας μας.

  • H αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ
  • Η παράδοση των προϊόντων γίνεται επί πεζοδρομίου. Παράδοση σε όροφο με χρήση εργάτη, απαιτεί προηγούμενη συνεννόηση και το κόστος υπολογίζεται ανά περίπτωση.

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ

Οι αποστολές των προϊόντων για την υπόλοιπη Ελλάδα πραγματοποιούνται με παράδοση σε εταιρίες μεταφορών (πρακτορεία Αθηνών). 

  • Η αποστολή έως τις μεταφορικές της Αθήνας είναι ΔΩΡΕΑΝ

Το κόστος αποστολής από τις εταιρίες μεταφορών στο χώρο σας υπολογίζεται από τις ίδιες, ανάλογα με τον όγκο & το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας. Η εξόφληση των εξόδων αποστολής της μεταφορικής εταιρίας πραγματοποιείται από τον παραλήπτη την στιγμή της παράδοσης των προϊόντων. 

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων υπολογίζεται από 1-3 εργάσιμες ημέρες ( για προϊόντα που δεν χρήζουν τροποποίησης ή κατασκευής).

Για τα εξατομικευμένα , τροποποιημένα  ή αναμειγμένα με άλλα στοιχεία προϊόντα, ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατόπιν συνεννόησης.

Για τις παιδικές χαρές (προϊόν που χρήζει προετοιμασίας), ως χρόνος παράδοσης ορίζονται 5-12 εργάσιμες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εάν κάποιο από τα είδη που αγοράσατε δεν σας ικανοποιεί απόλυτα, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να το αντικαταστήσετε, αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής ή παραλαβής από το κατάστημα και θα πρέπει να συνοδεύονται από το Δελτίο Επιστροφής για τους επαγγελματίες η Απόδειξη Λιανικής για τους ιδιώτες.
  • Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί μόνο σε περίπτωση που δεν έχει χρησιμοποιηθεί, τροποποιηθεί η έχει ανοιχθεί η συσκευασία του.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

*Σε περίπτωση μη έγκαιρης παραλαβής προϊόντων από τον Αγοραστή (εντός 60 ημερών) , που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει ο Αγοραστής ή σαφώς εξατομικευμένα, η εταιρεία διατηρεί το  δικαίωμα παρακράτησης της προκαταβολής , καθώς η προκαταβολή αποτελεί δέσμευση του Αγοραστή ότι θα  παραλάβει προϊόν που έχει τροποποιηθεί, συναρμολογηθεί η κατασκευαστεί κατόπιν αιτήματος του.

* Ίσως υπάρξουν προϊόντα που δεν βρίσκονται σε stock με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα τηλεφωνικά ή με e-mail.

* Η εταιρεία SHOWOOD διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους και το κόστος αποστολής χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ)

  • Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει ο Αγοραστής ή σαφώς εξατομικευμένα.
  • Προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμειγμένα με άλλα στοιχεία (για παράδειγμα, εφαρμογή βερνικιού σε καφασωτό).

Αναλυτικά:

Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 15 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  8. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία παρέλαβε τα προϊόντα.
  9. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παραχθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.